تبریز- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور سیدحسن نصرالله پایان حزب الله نیست بلکه این سازمان قوی انتقام خواهد گرفت و به برکت خون سید مقاومت حزب الله قوی تر متولد می شود.

روح الله متفکر آزاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نتوانسته با نیروهای مبارز در منطقه مقابله کند بنابراین به سمت کشتار زنان و کودکان و ترور فرماندهان ارشد رفته است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی وظیفه ذاتی دارد تا در کنار مستضعفان عالم قرار بگیرد و به آن‌ها کمک کند.

متفکرآزاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فعالان دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین محورهای مطرح شده، مخالفت زورگویان عالم با جمهوری اسلامی است که ایشان، تحلیل دقیق و عمیقی درباره ماهیت جمهوری اسلامی ارائه داده و اشاره کردند که نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظم غلط جهانی قرار دارد.

وی ادامه داد: این ایستادگی جمهوری اسلامی و مخالفت با نظام سلطه باعث شده تا زورگویان عالم آن را تحمل نکنند و نظام سلطه نیز مقابل جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

وی گفت: براساس نظر رهبری، ایران از لحاظ سیاسی و معنوی برای ملت‌ها جذابیت دارد و این جاذبه باعث شده تا نظم غلط جهانی با ایستادگی جمهوری اسلامی به چالش کشیده شود و دل‌های مردم دنیا به سمت نظام و تفکر انقلاب جذب شود که در نتیجه آن نیز باعث شد تا جنگ تحمیلی از سوی دشمن تحمیل شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و شوروی برای شکست جمهوری اسلامی، صدام را به جان ایران انداختند، اظهار کرد: اکنون الگوی دفاع مقدس یک الگوی ارزشمندی است که جوهر واقعی ایمان را در جوانان زنده کرد و سراسر جبهه‌های آن عبادتگاه بود که اکنون این موضوع را در فلسطین و لبنان و مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم.