تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه با اشاره به ادعای صهیونیست‌ها پیرامون نظم جدید در خاورمیانه، گفت: نظم جدید را به طور قطع و همچون گذشته محور مقاومت رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد روز یکشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون پیرامون محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله برگزار شد، افزود: پایه گذار و معمار استوانه فکر محور مقاومت، شهید سید حسن نصرالله است.

وی به شاخص‌های مهم سید مقاومت اشاره و بیان کرد: تهدید دشمن و سختی‌ها در او اثر نکرد و حتی در کلامش عنوان داشت، محاصره معنا و مفهومی ندارد و این بدان معناست که نگاه توحیدی داشت، لذا هیچ چیز نتوانست او را از راهی که می‌رود منحرف سازد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه تصریح کرد: سیدحسن نصرالله مقاوم و مستحکم و اهل عقب نشینی نبود و لذا دشمن نتوانست در او نفوذ کند.

همچنین تجمع جامعه دانشگاهی شهرستان تربت‌حیدریه نیز امروز در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این آیین مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه باید مراقب باشیم دچار خطای محاسباتی نشویم، گفت: این اشتباه زمانی رخ می‌دهد که از تهدید دشمن بترسیم.

حجت‌الاسلام حسین صافدل افزود: عزت آفرینی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت افتخارات زیادی به همراه داشت، رشادت های این رزمندگان خوی ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به جوش آورد و یکبار دیگر ذات پلید خود را هویدا ساختند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ششم مهرماه مناطق مسکونی محله «حاره حریک» در «ضاحیه» بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که در این قتل عام دبیرکل حزب الله لبنان و حدود ۴۰۰ نفر از مردم ضاحیه جنوب بیروت به شهادت رسیدند.

در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و دیگر مسوولان کشور پیام تسلیت صادر کردند و پنج روز نیز عزای عمومی اعلام شد.