تهران- ایرنا- حزب‌الله لبنان در بیانیه ای ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرمانده یگان بدر حزب الله را تکذیب و اعلام کرد حاج «ابو علی رضا» در سلامتی کامل به سر می‌برد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله لبنان در بیانیه اعلام کرد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور برادر مجاهد حاج ابوعلی رضا صحت ندارد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که حاج ابو علی رضا در سلامتی کامل به سر می‌برد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز در حمله‌ای وحشیانه محله الغبیری را بار دیگر بمباران کردند که در نتیجه آن دود غلیظی، آسمان این منطقه را فراگرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع نظامی مدعی شد که در این حمله یکی دیگر از فرماندهان ارشد حزب‌الله ترور شد و سرنوشت او هنوز نامعلوم است.

برخی منابع صهیونیست نیز مدعی شدند که ابو علی رضا فرمانده یگان بدر حزب‌الله در این حمله هدف قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه و امروز نیز ادامه یافت.

در پی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.