چابهار - ایرنا -  نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع حزب الله پرافتخار لبنان «حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله» و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب،تسلیت گفت و افزود: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

محمدانور بجارزهی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهادت فرماندهان دلاور در راه اعتلای اسلام و مبارزه با کفر جهانی روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی بیان کرد: سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله بیش از ۳۵ سال برابر ظلم و زور استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مجاهدانه مبارزه و در این مسیر نیز جان خود را تقدیم اسلام و مقاومت کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و زرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبر غمگینانه شهادت دبیر کل حزب الله لبنان این مجاهد راستین فی سبیل الله باعث تاثر و تاسف آزادگان شد.

وی ادامه داد: بی شک مجاهدات‌های این شهید گرانقدر همیشه در دل مسلمانان جهان باقی مانده و مکتب جبهه مقاومت، مسیری بی انتها است.

اعتراف دنیا به مظلومیت مردم غزه و ظالم بودن رژیم صهیونیستی

بجارزهی با اشاره به اینکه امروز مظلومیت غزه و ظالم بودن رژیم صهیونیستی را تمام دنیا اعتراف دارند، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با خون شهید سیدحسن نصرالله تقویت شده و قویتر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد و در آینده نه چندان دور مسلمانان و جبهه مقاومت، عوامل آمریکا و این رژیم را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود. حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.