قصرشیرین- ایرنا- جمعی از مردم شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه، عصر امروز یکشنبه با اجتماع در مقابل مسجد جامع این شهر، جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم و حمایت خو د را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه ای و یا حسین(ع) سرداده و با مردم غزه و لبنان همدردی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: شهید سید حسن نصرالله مانند شهید حاج قاسم مکتب ساز است که بارها برای دفاع از مظلومان جنگید و با اقدام های جهادگرانه خود به استکبار ضربه زد.
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان افزود: شهید سید حسن نصرالله آماده و دنبال شهادت بود و به بالاترین مقام یعنی دیدار پروردگار رسید.
وی اظهار کرد: خون شهیدان مقاومت باعث اتحاد و انسجام هرچه بیشتر جبهه و محور مقاومت می شود و به شهادت رساندن شهید نصرالله نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی دارد.

وی گفت: به طور یقین نیروهای حزب الله و جبهه مقاومت در زمان مناسب پاسخ جنایات صهیون های کودک کش را می دهند و یقین بدانند پیروزی با جبهه مقاومت و حق است.

امام جمعه گیلانغرب نیز با تسلیت ضایعه دردناک شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهدا درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و آغوششان برای شهادت باز است.

حجت الاسلام سید عباس موسوی افزود: راه این شهید بزرگوار روشن و مقتدر ادامه خواهد داشت و خون پاک این اسطوره مقاومت، عزم مجاهدان راه خدا را برای پیمودن مسیر پر افتخار و پیروز مقاومت مصمم تر می کند.
وی اظهار کرد: راه شهدا ادامه دارد و خون و سلاح شهیدان بر زمین نمی ماند و اکنون نیز با لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب پرچمدار جبهه مقاومت در جهان، در کنار ملت مظلوم غزه و لبنان خواهیم بود و این یک واجب عینی است.

به گزارش ایرنا هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ششم مهرماه ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که در این حمله جنایتکارانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان و همراهانش به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت برای ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه مقاومت از روز یکشنبه هشتم مهرماه به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کردند.