اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با صدور پیام تسلیتی گفت: ترور هدفمند فرماندهان مقاومت در لبنان و همچنین سردار نیلفروشان (مستشار نظامی کشورمان) نمود استیصال رژیم سفاک و درنده خوی صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا پیام سیدرضامرتضوی که شامگاه یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت حاکیست: جنایت بزرگ رژیم خونخوار صهیونیستی در رقم زدن این ترورهای بی‌سابقه که منجر به شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله نیز شد، منبعث از خوی درندگی و استیصال این رژیم سفاک است که در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند، مذبوحانه و ناجوانمردانه روی آورده است، غافل از آن که روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

استاندار اصفهان افزود: شهادت مجاهد عرصه نبرد با شیطان بزرگ، سردار رشید اسلام حاج عباس نیلفروشان که در پی حمله تروریستی اخیر رژیم سفاک صهیونیستی به نشست فرماندهان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد را به پیشگاه بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداء) و رهبر معظم انقلاب،خانواده معظم و بازماندگان آن شهید والامقام و به ویژه فرزندان و اولیاء گرانقدر ایشان و مردم شریف استان اصفهان تبریک و تسلیت می گویم.

در بخش پایانی پیام تسلیت استاندار اصفهان آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و خطای نابخشودنی بر پایداری امت اسلام و مردم ایران اسلامی حول «وحدت جامعه اسلامی» تا حذف و اضمحلال این رژیم خبیث و کودک کش تاکید می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن یادگار دفاع مقدس و مجاهد فی سبیل الله و دیگر شهدای این واقعه تروریستی علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع)، معاون اجرایی سپاه و جانشینی معاونت عملیات سپاه در زمان تصدی سرتیپ شهید محمدرضا زاهدی از جمله مهمترین سوابق نظامی سردار نیلفروشان(متولد سال ۱۳۴۵ در اصفهان) است.

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان در حمله اسرائیل به بیروت در کنار شهید سید حسن‌ نصرالله صبح امروز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایید شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفت مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

برچسب‌ها