تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در هشتمین روز مهر، به صحبت‌های سرمربیان استقلال و پرسپولیس قبل از بازی مقابل حریفان در لیگ نخبگان آسیا، درخشش مهاجم ملی‌پوش کشورمان در لیگ برتر امارات و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، هشتمین روز مهرماه ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

رستمی: بیانات رهبری حجت را تمام کرد؛ رژیم صهیونیستی باید محو شود

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو و پاریس با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی گفت: اتفاقات چند ساعت اخیر دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد که در پی آن مقام معظم رهبری بیاناتی را فرمودند که حجت را بر همه ما تمام کرد و وقت آن رسیده تا اسرائیل این جرثومه فساد را از روی زمین شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واکاوی مشکلات کنونی استقلال؛ آبی‌ها به دنبال مثلث موفقیت

استقلال تیمی که در لیگ بیست‌وچهارم بر خلاف سال‌های گذشته بهترین یارگیری را انجام داد و امکانات لازم برای موفقیت این تیم فراهم بود نتوانسته بر خلاف انتظارات نتایج خوبی بگیرد و حالا این سوال مطرح می‌شود که مشکل کجاست؟ ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دبیرکل پاکستانی کبدی آسیا: در کنار مردم لبنان و فلسطین هستیم

دبیر کل پاکستانی کنفدراسیون کبدی آسیا، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله خبر بسیار ناراحت کننده‌ای بود. ما از مردم لبنان و فلسطین حمایت می‌کنیم و در کنار آنها هستیم و همبستگی خود را به آنها در این جنگ نشان می‌دهیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حمله سردار به فرمانروایی یک توگویی؛ آزمون کفش طلا می‌خواهد

سردار آزمون روزهای موفقی را در امارات سپری می‌کند و در پایان هفته چهارم مدعی جدی کسب عنوان آقای گلی ادنوک‌لیگ است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تشرف داور آفریقایی رشته کبدی به دین مبین اسلام

داور کنیایی کبدی ساحلی به دین مبین اسلام گروید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ترکیب منتخب کم گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر؛ «به رنگ قرمز»

ترکیب منتخب کم گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر فوتبال، تحت تاثیر برتری پرسپولیس و تراکتور در دربی‌های حساس این هفته مقابل استقلال و سپاهان تشکیل شده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

یاری: چهار کشتی‌گیر روس در لیگ کشتی حضور دارند/امامی تنها المپین حاضر در لیگ

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: چهار آزادکار روس با تیم‌های پانلا و ستارگان پاس ساری در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور قرارداد خود را قطعی کردند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

از انگیزه نکونام برای شکستن طلسم ۲۲ ساله تا دست بالای السد نسبت به استقلال

دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا فردا در دوحه برگزار می‌شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جلالی: دربی نسبت به ۵ سال پیش با کیفیت‌تر شده است/ نگاه هواداران باید تغییر کند

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال معتقد است کیفیت دربی تهران نسبت به ۵ سال گذشته بالاتر رفته است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گاریدو: لیگ نخبگان جام بزرگی است/ ۳ امتیاز این بازی خانگی را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که همیشه برای بردن و موفقیت به زمین می‌رود و می‌دانیم لیگ نخبگان از چه اهمیتی برخوردار است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نکونام: منتظر یک اتفاق بزرگ در آسیا هستیم/ السد حریف کوچکی نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: هدف اول ما، موفقیت و خلق یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل با تکیه بر این هدف بزرگ، برای موفقیت استقلال از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.