شهرری - ایرنا - مراسم یادواره شهدای فرهنگیان شهرستان ری با حضور مسئولان در تالار شیخ صدوق (ع) آستان حضرت عبدالعظیم (ع) روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم یادواره شهدای فرهنگیان شهرستان ری با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان والا مقام با حضور سردار احمد ذوالقدر مشاور فرمانده کل سپاه، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ، رئیس بنیاد شهید، فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار منطقه۲۰ (شهرری)، مدیران آموزش و پرورش و جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، معلمان و کارکنان خانواده فرهنگیان شهرستان ری برگزار شد.

مشاور فرمانده کل سپاه در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله گفت: با شهادت سید حسن نصرالله نه تنها خدشه ای به مقاومت حزب الله وارد نخواهد شد بلکه مقاومت با انگیزه ای قویتر به مبارزه با این دشمن خونخوار خواهد پرداخت تا پیروزی نهایی محقق و انتقام سید مقاومت گرفته شود.

سردار احمد ذوالقدر با اشاره به مقام والای شهدا اظهار داشت: شهدا میراثی بسیار گرانبها هستند که همه ما و آیندگان از آن بهره مند خواهیم شد کسانی که با فداکاری و از خودگذشتگی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و ناموس و شرفشان جنگیدند نامشان را جاودانه کردند.

در پایان از تعدادی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و معلمان برگزیده در حوزه دفاع مقدس تجلیل شد.