آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار و مومن شادگان به منظور حمایت از حزب الله لبنان و محکومیت اقدام جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم و عشایر شادگان روز دوشنبه در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) این شهرستان تجمع و ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، با مردم لبنان همدردی کردند.

فرماندار شادگان در این مراسم گفت: رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و به ویژه مجاهد نستوه سید مقاومت، سیدحسن نصرالله، از تمام خطوط قرمز عبور کرده و روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

جمال صالح‌زاده افزود: این جنایت هولناک که در ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در یک سال اخیر، با حمایت همه جانبه فنی، اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریکای جهانخوار انجام شد، برگ سیاه دیگری به دفتر تبهکاری و جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم پلید افزود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه حزب الله وابسته به اشخاص نیست که با ترور شخصیت‌ها اهداف خود را کنار بگذارد، گفت: هزاران فرمانده و نیروی آموزش دیده و گمنام حزب اللهی اکنون آماده جانشینی شهیدان و تداوم راه محور مقاومت هستند.

صالح‌زاده بیان کرد: خون شهدای مقاومت به ویژه شهید نصرالله، قدرت شگرف در این راه برای جبهه مقاومت خواهد بود و تا تحقق پیروزی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: اتحاد کشورهای اسلامی می تواند غده سرطانی اسرائیل را از روی زمین محو کند، قطعا این جنایت رژیم کودک کش صهیونست بی پاسخ نخواهد ماند.

فرماندار شادگان گفت: جبهه مقاومت با خون شهید سیدحسن نصرالله تقویت شده و قویتر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد و در آینده نه چندان دور، مسلمانان و جبهه مقاومت، عوامل آمریکا و این رژیم را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.