اصفهان-ایرنا- سرمربی سپاهان ایران گفت: با توجه به بازی در خانه و در مقابل هواداران خود، انتظار داریم سه امتیاز دیدار با استقلال تاجیکستان را بدست آوریم، البته نتیجه بازی به این بستگی دارد که کدام تیم تمرکز بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های«سپاهان ایران» و «استقلال تاجیکستان» در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان افزود: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی آغاز می‌کنیم که در مقابل هواداران خود و در ورزشگاهی در اصفهان به میدان می‌رویم و بطور طبیعی نیز انتظار کسب سه امتیاز این دیدار را داریم.

وی ادامه داد: استقلال تاجیکستان تیم خوبی است و ما خود را برای مقابله با آن آماده کرده‌ ایم و بطورکلی تاجیکستان از بازیکنان باکیفیت در تیم‌های باشگاهی و ملی برخوردار است و تعدادی از بازیکنان این کشور در خارج از تاجیکستان نیز بازی می‌کنند که یک نفر از آنها هم در تیم ما حضور دارد.

مورایس اظهار داشت: نتوانستیم اطلاعات زیادی از این تیم بدست آوریم و هرچند «وحدت حنانوف» بازیکن تیم ما، پیش از این در استقلال تاجیکستان بازی کرده است ولی چشمان او، چشمان من نیست و باید ببینیم که فردا کدام تیم تمرکز بیشتری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های اخیر ارتقاء یافته و تیم‌ها به کمک بازیکنان خوب و حرفه‌ای خود و دسترسی به فناوری‌های جدید، رُشد قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

بازیکن موریتانیایی تیم سپاهان نیز در این نشست خبری گفت: برای بازی فردا آماده ایم و بدنبال نتیجه‌گیری هستیم و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی به آمادگی کامل رسیده‌ایم.

ابوبکر کامارا با اظهار امیدواری برای تقدیم یک پیروزی به هواداران تیم سپاهان تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در اصفهان و تیم سپاهان حضور دارم و مطمئن باشید که فردا بازیکنان ما، بهترین نمایش خود را در زمین ارائه خواهند کرد و ما تنها چیزی که از طرفداران سپاهان می‌خواهیم، حمایت آنهاست.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

قضاوت این دیدار بر عهده «تانی موتو ریو» از ژاپن خواهد بود و ۲ هموطن او شامل «نیشی هاشی ایسائو» و «تاکاگی تاکومی» و نیز «توریق مونیر الکتیری» از کشور اندونزی، او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.