تهران- ایرنا- عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: راه شهید سید حسن نصرالله با قدرت و انسجام بیشتری ادامه می یابد و جنبش حزب الله با بازیابی قدرت، اقدامات بیشتری علیه صهیونیست ها انجام خواهد داد.

جبار کوچکی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: جهان اسلام یکی از چهره های تاثیر گذار خود را از دست داد، اما این واقعه خللی در مسیر حرکت مقاومت و حزب الله ایجاد نمی‌کند.

نماینده مردم رشت اضافه کرد: تاریخ شیعه ثابت کرده است که وقتی یکی از رهبرانشان شهید می‌شود مردم با وحدت و انسجام بیشتری برای برآورده کردن اهداف آن شهید اقدامات لازم را انجام می دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد:تاریخ انقلاب اسلامی هم نشان می دهد که بعد از شهادت شهید بهشتی نیروهای انقلاب با اوج گرفتن برای حذف نیروهای منافقین اقدامات راهبردی انجام دادند و خللی در مسیر راه شهید بهشتی به وجود نیامد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه در جهان اسلام رهبران ،قدرتمند بالقوه وجود دارد گفت: راه شهید سید حسن نصرالله با قدرت و انسجام بیشتری ادامه می یابد و جنبش حزب الله با بازیابی قدرت اقدامات بیشتری علیه صهیونیست ها انجام می دهد.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست ها در ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: این رژیم میهمان ما را به شهادت رساند و طبق قانون اساسی هر جا منافع مادی و معنوی کشور در خطر قرار می گیرد نظام موظف است با استفاده از نیروهای مسلح اقدامات تنبیهی انجام دهند بنابراین باید در مقابل این اقدامات انتقام سخت بگیریم که این رژیم جرات تکرار دوباره این جنایات را نداشته باشد.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.