تهران- ایرنا- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مدیران مراکز نگهداری ایتام با هدف پویایی مجموعه خود و برای ایجاد رقابت در عرصه رشد و شکوفایی در مسیر بهینه سازی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار حج و اوقاف ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی درآیین افتتاحیه مرکز نگهداری ایتام ایرانمنش ملارد اظهار کرد: امید است در آینده نزدیک در جمیع مراکز نگهداری ایتام، شاهد پویایی و رشد این مجموعه ها در عرصه های مختلف باشیم.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان و گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب الله و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیست، بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله زنده است و نام او سبب رعب و وحشت دنیای استکبار است.

خاموشی ادامه داد: وقف، اموال شخصی است زمانی که فرد، اموال خود را با هدفی بلندمدت حبس می کند و بخاطر این موقوفه محسوب می شود و حضرت آقا نیز تاکید جدی بر عمل به وقف نامه دارند.

خاموشی با قدردانی از سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات به خانواده های جامعه هدف اظهار کرد: امیدوارم به زودی شاهد رشد و بالندگی مراکز نگهداری ایتام باشیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امورخیریه ادامه داد: مراکز نگهداری ایتام بسیار مهم و قابل اهمیت هستند و باید کودکان ساکن در این مراکز با بهره مندی از هوش مصنوعی و فناوری های جدید آشنا شوند زیرا آینده کشور متعلق به نوجوانان امروز است.

وی اظهار کرد: کودکان این مراکز باید با برنامه ریزی صحیح مورد آموزش های گوناگون در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی قرار گیرند تا بتوانند مدیران موفقی برای آینده کشور باشند.