تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مشارکت را کلیدواژه حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: می‎‌توانیم با مشارکت مردمی به حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص موضوعات مربوط به زنان سرپرست خانوار پرداخت.

به گزارش ایرنا، زهرا شمس‌احسان روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد با تاکید بر اهمیت ایجاد شبکه‌سازی و آگاه‌سازی اظهار کرد: پیشبرد اهداف و شناخت ظرفیت‌های دیگر موسسات مردمی تنها از طریق شبکه‌سازی و آگاه‌سازی امکان‌پذیر است.

وی افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت‌ها در این شرایط اگر ما دست به دست‌ هم ندهیم کاری را پیش نخواهیم برد و اگر این ظرفیت‌ها در یک جا متمرکز شود باعث انسجام و پیشبرد کارها خواهد شد.

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه اکنون یکی از مهمترین اهداف ما شناسایی انجمن‌ها، رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت آن‌ها در راستای استفاده از ظرفیت‌های این انجمن‌ها است ، تصریح کرد: رویکرد ما در این روند رویکرد مشارکتی است.

در ادامه این نشست، هرکدام از انجمن‌ها با طرح دغدغه‌های مربوط به فعالیت‌ خود و با اظهار رضایت از این همکاری به نکات مهم و ارزنده‌ای در حل آسیب‌های اجتماعی پرداختند.