ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال این باشگاه امسال بدون هیچ مشکلی آغازگر لیگ برتر والیبال خواهد بود و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

توحید نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه امسال تمامی مشکلات و حواشی تیم شهرداری ارومیه مرتفع شده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و در روز چهارشنبه نیز اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: اولین بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در مقابل تیم والیبال سپهرصدرای مشهد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته دوم نیز تیم شهرداری ارومیه در مقابل مهرگان نور به میدان خواهد رفت که در نهایت پس از ۱۳ هفته کارنامه تیم به همگان آشکار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به تغییر و تحولات تیمی اظهار کرد: پنج نفر در پست های سرعتی زن، پشت خط و لیبرو به تیم اضافه شده و برخی افراد نیز با دلایلی چون عدم انتخاب مربی یا داشتن پیشنهاد بهتر در تیم حضور ندارند.

نوری با درخواست حمایت از هواداران گفت: از هواداران تیم شهرداری ارومیه می‌خواهم همانند سال های پیش در کنار تیم محبوبشان باشند و این تیم را در میدان ورزشی تنها نگذارند.

به گزارش ایرنا، لیگ سی و هشتم از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود و شهرداری ارومیه در هفته اول، میزبان خواهد بود.