تهران - ایرنا - مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی و پهپادی به چهار هدف مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام که از صبح امروز چهار نقطه در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: در ادامه رویکرد مقاومت در برابر رژیم اشغالگر [ صهیونیستی] و یاری مردم فلسطین و لبنان و در پاسخ به جنایت نسل کشی که رژیم اشغالگر [ اسرائیل] علیه غیرنظامیان از جمله کودکان ، زنان و سالخوردگان انجام می دهد، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در ساعات اولیه صبح امروز با موشک و پهپاد چهار هدف حیاتی در سرزمین های اشغالی فلسطین را مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق، حمله به یک هدف حیاتی به‌وسیله موشک‌های «الارقب» ، دو حمله پهپادی جداگانه به اهدافی حیاتی در حیفا و حمله به یک هدف حیاتی در مرکز سرزمین‌های اشغالی فلسطین را از جمله عملیات صبح امروز رزمندگان خود اعلام کرد.

مقاومت عراق در هفته و ماه های گذشته نیز هدف های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده بود.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.