سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راهبرد اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کمک به وفاق ملی و برون رفت از مشکلات است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در دیدار اعضای کمیته راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با نماینده ولی فقیه دراستان اظهار کرد: تعامل با دولت جدید به جهت گسترش وفاق ملی و وحدت نیروهای سیاسی موجود در خانواده بزرگ انقلاب و برون رفت از مشکلات موجود در استان با استفاده از ظرفیت گسترده نیروهای شورای ائتلاف در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از جمله راهبردهای اصلی این شورا در استان است.

وی در ادامه به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: مجاهد نستوه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان یکی از شاگردان مکتب قرآن و اهل‌بیت (ع) بود و این افسر رشید اسلام تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی آنقدر رشد کرد تا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان، اضافه کرد: ولایتمداری و اخلاص در کنار شجاعت و رشادت و مردمداری و تواضع، همراه با سلوک عرفانی از جمله ویژگی‌های ممتاز این فرمانده بزرگ و مجاهدکبیر بود.