دزفول- ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به آمار بالای تیراندازی در اندیمشک گفت: تیراندازی در این شهرستان از جمله چالش‌های مهمی است که باید با کار فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت متنفذان، شیوخ و بزرگان برای کاهش آن اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، سردار حجت سفید پوست روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان حمایت های مردمی را مهمترین پشتوانه و دلگرمی پلیس دانست و افزود: حمایت بی‌دریغ مردم از فرزندان خود در پلیس موجب پویایی و اقتدار این نیرو است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد بدون اغماض پلیس با مخلان نظم و امنیت جامعه بیان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت و کسانی که موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شوند، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

جانشین انتظامی استان خوزستان با رضایت بخش دانستن اقدامات دوران فرماندهی سرهنگ میررضایی به عنوان فرمانده سابق انتظامی اندیمشک گفت: طی مدت یک سال اخیر اقدام های ارزنده و بزرگی توسط فرماندهی انتظامی اندیمشک انجام شده که خروجی این اقدام‌ها کاهش میزان جرم در این شهرستان بوده است.

وی با توصیه فرمانده جدید انتظامی اندیمشک به داشتن تعامل سازنده با مردم و مسوولان این شهرستان ادامه داد: برقراری امنیت پایدار و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت به عنوان اولویت در دستور کار فرمانده جدید انتظامی اندیمشک باشد.

اقدامات سرهنگ میررضایی در برقراری نظم و امنیت در اندیمشک قابل تجلیل است

فرماندار اندیمشک نیز در این آیین با بیان اینکه نظم و امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی‌های کارکنان خدوم پلیس است، گفت: نیروهای انتظامی به صورت شبانه‌روزی و بی وقفه برای برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه تلاش می کنند.

یوسف زمانی اصل ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ میررضایی فرمانده سابق انتظامی اندیمشک افزود: سرهنگ میررضایی در دوران مسئولیت خود در اندیمشک اقدام‌های مهم و موثری برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مخلان نظم در شهرستان انجام داد که استمرار و تقویت این اقدام ها از فرمانده جدید انتظامی اندیمشک مورد انتظار است.

سرهنگ سید شمس‌الله موسوی روز دوشنبه در آیینی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک معرفی و از زحمات سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده پیشین قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا میر رضایی که علاوه بر فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک، فرمانده شهرستان های شادگان، باوی، امیدیه و باغملک را در کارنامه خدمتی خود دارد در آبان سال گذشته به عنوان فرماندهی انتظامی اندیمشک معارفه شده بود.