تربت حیدریه - ایرنا - امام‌جمعه تربت‌حیدریه گفت: آسیب‌هایی که رژیم جنایتکار صهیونیستی به جبهه مقاومت و حزب‌الله در لبنان وارد می‌کند هرگز نمی‌تواند حزب‌الله و مقاومت را متوقف سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام سید محمد معلمی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی مردم تربت حیدریه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت اظهار کرد: حزب الله و جبهه مقاومت مصمم تر از همیشه در مقابل اسرائیل خواهد ایستاد و هرگز کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه حزب الله یک سازمان بوده و سازمان وابسته به فرد نیست، افزود: این کشتی آسیب می بیند، اما مسیر آن منحرف و متوقف نخواهد شد.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: اتفاقات اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله و جمع بسیاری از فرماندهان مقاومت از استیصال رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

وی ادامه داد: اقدامات وحشیانه این رژیم، نشانه آن است که ضربات سهمگین را خورده و نفس‌های آخر را می‌کشد و مهم اتحاد امت اسلامی است.

حجت الاسلام معلمی خاطرنشان کرد: در این شرایط اتحاد امت اسلامی بسیار حایز اهمیت است، ملت‌ها می‌توانند با تشکیل تجمع ها و اعتراض های گسترده دولت ها را وادار به قطع ارتباط با این رژیم و بستن شریان‌های حیاتی این باند جنایتکار و محاصره اقتصادی شدید آن کنند.

امام جمعه تربت حیدریه یادآور شد: چنانچه همه ملت‌ها وارد میدان شده و مطالبه قطع ارتباط دولت خود با رژیم صهیونیستی را داشته باشند، می‌توانند دولت ها را وادار به قطع رابطه با این رژیم و آمریکا ( به عنوان حامی و پشتیبان آن) کنند.

وی تاکید کرد: اکنون از لحاظ دیپلماسی اسرائیل منزوی است و هرگاه نخست وزیر آن برای صحبت به سازمان ملل می‌رود جمع بسیاری از سران کشورها سالن مجمع عمومی را به نشانه اعتراض ترک می‌کنند که نشان از انزوای رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: هر روز تن تن بمب بر سر مردم، زن و کودک بی دفاع و بی گناه غزه و لبنان می ریزد، این حجم از جنایت و بمباران وحشیانه برای هیچ انسانی پذیرفته نیست و حتی مغول چنین جنایتی مرتکب نشده است.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی و اعتراض نسبت به جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، بیان کرد: بی‌تفاوتی و بی توجهی دشمن را جری می‌کند، اقدام‌های اسرائیل به خاطر آن است که اتحاد لازم را نداریم و این رژیم از پراکندگی مسلمانان سواستفاده کرده و حکومت می‌کند.