بوشهر- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اندیشه شکل‌گیری مقاومت در لبنان بنیادین و قوی است و این جبهه با شهادت سردران و فرماندهان هرگز قابل تضعیف و تعطیل نیست.

به گزارش ایرنا، «سخاوت اسدی» روز دوشنبه در آیین گرامیداشت پرچمدار جبهه مقاومت و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان منطقه ویژه اقتصادی پارس و شهرستان عسلویه اظهار کرد: جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین به درخت تنومندی تبدیل شده که به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان اسلام هر روز قوی تر از قبل خواهد شد.

وی افزود: اگرچه برای شهید عزیزمان «سید حسن نصرالله» مراسم های ختمی و بزرگداشتی در سراسر کشور از جمله سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شده و یا در حال برگزاری است اما جریان مقاومت علیه اسراییل غاصب و جنایتکار روز به روز در حال قوی شدن است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: حیف است امثال شهیدان «قاسم سلیمانی»، «سید حسن نصرالله»، «اسماعیل هنیه» و سایر شهدای مقابله با استکبار جهانی غیر از شهادت از دنیا بروند که خون این آزادمردان مسلمان سبب رسوایی بیشتر کشورهای حامی تروریست و کودک کش شده است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه بوشهر: شهید سید حسن نصرالله، مالک اشتر جبهه مقاومت بود

استاندار بوشهر: ترور « شهید سید حسن نصرالله» نشان دهنده درماندگی رژیم صهیونیستی است

هدف از ترور شهید سید حسن نصرالله، خاموش کردن شعله های مقاومت بود

اسدی با بیان این که همه ما باید ایمان و اخلاص داشته باشیم، گفت: جبهه مقاومت با رهبری نایب امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای، قوی تر از گذشته پیش رفته و قطع به یقین خون شهید سید حسن نصرالله، یارانشان و همچنین خون زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه اثرگذارتر خواهد بود.

وی تجلیل از رزمندگان را تجلیل از روحیه مقاومت، ایثارگری، ظلم ستیزی، حق مداری، حق گرایی و حق طلبی دانست و ابراز امیدواری کرد: اخلاص و روحیه های دوران دفاع مقدس زنده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد: همان روحیه اعتقادی، باورها و استمرار آن مسیر ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.