تهران- ایرنا- سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود از هفته سوم بتوانیم در خانه از حریفان میزبانی کنیم، البته فردا یک نشست مهم داریم که امیدواریم متولیان به تعهداتی که داده‌اند پایبند باشند تا مشکلی در روند کار پیش نیاید.

محمودرضا امین‌اللهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به آخرین شرایط سالن بسکتبال پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته پیش‌بینی ما این است که سالن برای بازی سوم ما آماده شود و از آن زمان تیم بسکتبال کاله می‌تواند از حمایت هواداران خود بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: قرار است فردا در نشستی با مسئولان مربوطه استان و دست‌اندکاران امر در این خصوص به جمع‌بندی نهایی برسیم، مشکلاتی وجود دارد که همه ما به حل و فصل آن خوشبین هستیم اما برای رسیدن به جواب نهایی باید ۲۴ ساعت دیگر صبوری کرد تا ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد. البته صحبت‌های اولیه انجام شده اما همه چیز به نشست فردا باز می‌گردد و ما امیدواریم تعهداتی که پیش از این صحبت شده، عملیاتی شود و تیم بسکتبال کاله بتواند از ظرفیت‌های استانی به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

سرپرست تیم بسکتبال کاله در پاسخ به این سئوال که بازی‌های هفته اول و دوم کاله در چه سالنی برگزار خواهد شد، گفت: در هفته اول باید به مصاف پالایش نفت آبادان و در هفته دوم نیز پایش پارت را پیش روی خود می‌بینیم. هر دو بازی در تهران برگزار خواهد شد اما امیدواریم در هفته سوم و در بازی برابر ذوب‌آهن اصفهان که ۲۳ مهرماه است در زمین خودمان به میدان برویم.

امین‌اللهی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده در مورد مصدومیت محمد جمشیدی و بسته شدن تیم یادآور شد: او یکی از بهترین‌ بازیکنان بسکتبال ما به شمار می‌رود و مشکلی ندارد و به بازی اول ما خواهد رسید. در مورد تیم هم باید بگویم ۱۲ بازیکن خود شامل ۲ مهره خارجی را جذب کرده‌ایم و مشکلی برای شروع لیگ نداریم.

گفتنی است هفته اول لیگ برتر بسکتبال از ۱۲ مهر آغاز خواهد شد که برنامه مسابقات به شرح زیر است:

طبیعت اسلامشهر - فولاد هرمزگان

گلنور اصفهان - مهگل البرز

آسمان ولایت مشهد - شهرداری گرگان

کاله مازندران - پالایش نفت آبادان

آینده‌سازان تهران - پایش پارت شاهرود

پترو نوین ماهشهر - ذوب‌آهن اصفهان