کاشان _ ایرنا _ مردم شهرستان آران و بیدگل دوشنبه شب (۹مهر) مسیر ۱۰ کیلومتری از مصلای این شهرستان تا دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان را با پای پیاده برای بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی طی کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار مردم شهرستان آران‌وبیدگل با وی افزود: اقدام شما در ۹ مهرماه امسال ماندگار است و در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی گفت: مردم آران و بیدگل پیرو همان مردمی هستند که وقتی میرزای شیرازی فتوای حرام بودن استعمال تنباکو را صادر کرد همه مردم ایران شیعه و سنی از مرجعیت حمایت کردند.

وی اظهار کرد: مردم آران و بیدگل همانند همان مردم که در ۲۱ بهمن ۱۳۵۷ وقتی هایزر آمریکایی قصد کودتا علیه ارکان انقلاب اسلامی را داشت، به ندای امام راحل لبیک گفتند و کودتای نظامی شاه را زیر پا گذاشتند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: شما پیرو مردمی هستید که وقتی حضرت امام خمینی(ره) در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ فرمودند با حمله صدام به ایران همه جبهه کفر علیه جبهه اسلام متحد شدند، به جبهه بروید، هشت سال شهید دادید و با ایثارگری خود مشت محکمی بر دهان آمریکا و صدام زدید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مردم آران و بیدگل پیرو رهبری هستند که وقتی آمریکا داعش را ایجاد کرد و اعلام کرد ۳۰ سال هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند داعش را نابود کند با یک دستور ولی امر مسلمین همراه شهید سلیمانی بساط داعش را برچیدید.

وی افزود: هدف انگلیس با ایجاد رژیم غاصب صهیونیستی در ۸۰ سال قبل نابودی اسلام بود و امروز این رژیم نامشروع و کودک‌کش به روی جوانان غیور حزب‌الله چنگال می کشد.

وی اظهار کرد: شهادت فرمانده دلاور جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله ذره ای در عزم فولادین این ملت خلل ایجاد نمی کند چراکه ما پیرو حضرت علی( ع) هستیم که در خطبه ۵۱ نهج البلاغه وقتی معاویه در جنگ صفین آب را به روی مسلمانان بست حضرت فرمودند یا راه ذلت را در پیش گیرید یا شمشیرهای خود را از خون معاویه ها سیراب کنید، مردم آران‌وبیدگل پیرو علی( ع) هستند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: مردم شهرستان آران‌وبیدگل امشب اینجا آمده‌اند تا به دنیا اعلام کنند ما تا آخرین نفس بیعتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته ایم را ادامه می دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شما اینجا آمدید تا بگویید فرمان جهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر کردند ،به مثابه فرمان جهاد امیرالمؤمنین(ع) در وصیتنامه ایشان است.

وی افزود: کسانی که تمکن مالی دارند با مال خود کمک می‌کنند و کسانی که نیاز باشد به جبهه مقاومت می‌روند و کسانی هم بابیان خود جهاد تببین را انجام می‌دهند،باید فضای شهر را با عکس سید مقاومت پر کنید.

وی خطاب به مردم آران‌وبیدگل گفت: شما آمده‌اید تا به بایدن و نتانیاهو اعلام کنید خطوط قرمز جمهوری اسلامی با شهادت سیدحسن نصرالله عبور کرد.