تهران - ایرنا - وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان تاکید کرد: خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.

به گزارش ایرنا، اسکندر مومنی روز دوشنبه در این پیام افزود: سردار شهید عباس نیلفروشان قهرمانی بی ادعا، مجاهدی افتخارآفرین و ستاره‌ای درخشان در آسمان پاک مقاومت و از پیروان مکتب حاج قاسم بود.

وی اظهار داشت: این هم‌رزم قدیمی، عمر پربرکت خود را در جهاد و جست وجوی شهادت گذراند و با تربیت نسل‌های جدید، خود الهام بخش پویندگان این راه بود.

مومنی خاطر نشان کرد: این سردار سرافراز اسلام،بالاترین درجه سعادتمندی، یعنی شهادت را در تقابل با شریرترین موجودات عالم دریافت کرد.خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.

وزیر کشور افزود: پیوستن سردار عباس نیلفروشان به کاروان یاران شهیدش و سید مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده و همرزمان آن شهید سرافراز در جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می کنم.

به گزارش ایرنا، «سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه جمعه ششم مهر 1403 به همرزمان شهید خود پیوست.