تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نهمین روز مهر، به نتایج استقلال و پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

نهمین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

توقف پرسپولیس زیر باران؛ نمایش دور از انتظار شاگردان گاریدو

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد تا کارش برای صعود به مرحله حذفی لیگ نخبگان آسیا سخت شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

درویش: شهید نصرالله جاودانه شد/ صهیونیست‌ها در همان خرابه‌های غزه و لبنان دفن می‌شوند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: صهیونیست‌ها گور خودشان را در همان خرابه‌های حاصل از انفجار بمب‌ها کنده‌اند و نمی‌دانند قرار است در همان خرابه‌های غزه و لبنان دفن شوند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ نخبگان آسیا؛ اشتباهات عجیب بازیکنان استقلال/ شام آخر نکونام تلخ شد

دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با برتری دو برصفر نماینده قطر به پایان رسید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دنیامالی: اجازه کار به رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌دهم

وزیر ورزش و جوانان درباره ریاست فدراسیون‌های ورزشی گفت: رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم و می‌دانم چطور IOC را هم قانع کنم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سایه‌روشن‌های هفته ششم؛ از صدرنشینی پرشورها تا شهرآوردی که به رنگ قرمز درآمد

هفته ششم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی تراکتور و دست بالاتر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی شماره ۱۰۴ همراه بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مرد طلایی پاراالمپیک: در مسابقات جهانی مهم برافراشته شدن پرچم ایران است

دارنده مدال طلای پاراوزنه‌برداری در مسابقات پاراالمپیک گفت: اراده قوی حرف اول را برای رسیدن ورزشکاران برای موفقیت و رسیدن به اهداف عالی می‌زند اما در مسابقات جهانی مهم برافراشته شدن پرچم ایران است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پخش زنده محتوای لپ‌تاپ آنالیزور مورینیو از تلویزیون ترکیه! + فیلم

سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه در جریان پیروزی این تیم برابر آنتالیااسپور، برای اعتراض به تصمیم کمک‌داور ویدئویی(VAR) دست به اقدام عجیبی زد! ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کاپیتان تیم ملی کبدی فلسطین: راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهیم/رژیم صهیونیستی نابود می‌شود

کاپیتان تیم ملی کبدی ساحلی فلسطین گفت: به سیدحسن نصرالله تبریک می‌گوییم که به بالاترین رتبه شهادت رسید و ما هم قول می‌دهیم تا راه او را ادامه دهیم و انتقام خون او و همه شهدایی که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را بگیریم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

چرا منچستر برای اخراج تن‌هاخ عجله ندارد؟/ اینزاگی یا ساوت‌گیت در راه اولدترافورد

ر حالی که نتایج ضعیف منچستریونایتد در فصل جدید هم ادامه دارد، مدیران این تیم ۲ بازی دیگر هم قرار است به سرمربی هلندی‌شان فرصت بدهند و پس از این بازی‌ها درباره ماندن یا نماندن او تصمیم بگیرند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اقتداری در ژوهانسبورگ تاریخ را دوباره نوشت؛ کسب نخستین طلای تاریخ اسکواش زنان

نماینده زنان اسکواش ایران با تاریخ‌سازی به مدال طلای مسابقات ژوهانسبورگ رسید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.