اهواز- ایرنا- زعیم حوزه های علیمه خوزستان ضمن محکوم کردن ترور شهید سید حسن نصرالله و دیگر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: این چهره برجسته جبهه مقاومت، مجاهدی خود ساخته و الگویی برای نسل امروز مسلمانان جهان است.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلیمن سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیل فروشان در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) شرکت لوله سازی اهواز اظهارکرد: نقش این چهره برجسته جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی برکسی پوشیده نیست و تداوم مسیر او همواره ادامه خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وی اسوه تقوا، مقاومت، فضیلت، جهاد فی سبیل الله و مظهر اقتدار بود؛ این شهید بزرگوار پشتیبان بی چون و چرا و سرباز مخلص ولایت فقیه بود.

آیت الله موسوی جزایری به کمک و مساعدت شهید سیدحسن نصرالله در خصوص راه اندازی شبکه تلوزیونی الاهواز اشاره کرد و یادآور شد: با وجودی که این شهید بزرگوار برای تامین هزینه های تشکل بزرگ حزب الله با مشکلاتی مواجه بود اما با درک درست از راه اندازی و استمرار شبکه بین المللی الاهواز حمایت و نقش بسزایی ایفا کرد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت لوله سازی اهواز نیز گفت: خوشبختانه این شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد و طبق اطلاع، بسیاری از مشکلات این شرکت با تلاش‌های انجام شده؛ رتفع و شرایط با آوردن پروژه های جدید در حال بهتر شدن است .

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.