اراک- ایرنا - یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه ها از نهم تا سیزدهم مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۱برای بازدید علاقه مندان گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و باغبانی در نمایشگاه بین المللی استان مرکزی در اراک برپا شد.

مهدی رمضانی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰ تولید کننده ، عرضه کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه در قالب ۱۴۶ غرفه از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، قم و تولید کنندگان بومی استان مرکزی از شهرهای اراک، محلات، خمین و شهرک گلخانه ای امان آباد با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات تجاری و توسعه بازار در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی برای بازدید علاقمندان دایر شد.

وی تصریح کرد: انواع گل و گیاهان زینتی، گل های آپارتمانی ، تجهیزات گلخانه ای، ادوات باغبانی، آبیاری، انواع خاک و کود برای عرضه و فروش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.