اسلام‌آباد- ایرنا- روزنامه‌نگار و مجری مشهور شبکه تلویزیونی در پاکستان با یادآوری نقش رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشورهای اسلامی گفت: سرکردگان اسرائیلی چنین تصور می‌کنند که با ترور رهبران جبهه مقاومت امنیت آنان تضمین می‌شود اما این یک اشتباه محض است و امروز حیات صهیونیست‌ها پس از ترور سید حسن نصرالله بیش از قبل در خطر قرار دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، حامد میر چهره رسانه‌ای پاکستان و مجری شبکه جیو نیوز در مقاله‌ای با عنوان «آیا جنگ جهانی جدیدی در راه است؟» از توانمندی چشمگیر حزب الله لبنان در مبارزه با اشغالگری و حملات نیروهای اسرائیلی تمجید کرد و گفت: مقاومت حزب الله به رهبری سید حسن نصرالله قوی تر شد و او توانست رژیم اسرائیل را در جبهه های مختلف با شکست مواجه سازد.

وی اظهار داشت: اسرائیلی ها پس از ترور سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و شیخ احمد یاسین بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مردم خود گفتند که امنیت آنان دیگر در معرض تهدید قرار ندارد درحالی که این تصور سرکردگان صهیونیستی کاملا اشتباه بود و امروز نیز حیات اسرائیل پس از ترور شهید سید حسن نصرالله بیش از قبل با تهدید مواجه است.

حامد میر نوشت: متاسفانه رژیم اسرائیل از مزدوران و نفوذی های خود برای از بین بردن رهبران مبارز استفاده کرده و همین مزدوران اسرائیلی در کشورهای اسلامی درصدد ایجاد نا امنی، هرج و مرج و برافروختن آتش اختلافات فرقه‌ای و قومی هستند.

وی تاکید کرد: اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب به ویژه زیر چتر سازمان ملل به تجاوزات خود علیه فلسطینیان، لبنان و سوریه ادامه می‌دهد با این وجود امنیت اسرائیل در خطر است چرا که امروز شاهد فرار میلیون ها نفر از صهیونیست‌ها به کشورهای غربی هستیم، پروازهای شرکت‌های خارجی به مقصد تل آویو لغو شده و ارتش اسرائیل با چالش کمبود نیرو دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان شنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان، ترور دبیرکل حزب الله را به شدت محکوم و تاکید کرد: حملات لجام گسیخته [رژیم] اسرائیل حاکی از ماجراجویی‌های فزاینده آن در منطقه و تهدید جدی صلح و امنیت است.

مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی نیز روز یکشنبه در حمایت از محور مقاومت در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زده و جنایت رژیم صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکا را محکوم کردند.