تهران بزرگ - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت لایحه نامگذاری معبری به‌نام شهید «سیدحسن نصرالله» را با  ۱۸ رای موافق تصویب کردند.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورا و در جریان بررسی یک فوریت انتخاب یک معبر به نامه شهید سید حسن نصرالله با بیان اینکه شاهد این هستیم برخی افراد نادان در رسانه‌ها با حمله به نهادهای مقدس، فرماندهان ارشد نظامی حرف‌هایی در فضای مجازی می‌زنند که همصدا با بلندگوها و عملیات روانی رژیم صهیونیستی است.

مهدی اقراریان افزود: وقتی حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، خون این شهید با خون شهید ابومهندس در هم آمیخت. وقتی دیدیم شهید سیدحسن نصرالله به شهادت رسید سرلشگر عباس نیلفروشان نیز در کنار این شهید بزرگوار به شهادت رسید.

اقراریان با بیان اینکه فرماندهان ما حرف خود را در میدان می‌زنند، یادآور شد: ما در روزهای گذشته شاهد اتفاقات تلخی و صحبت‌هایی در مورد فرماندهان ارشد نظامی بودیم. پیشنهاد بنده این است یک فوریتی نیز برای نامگذاری معبری به نام شهید نیلفروشان نیز تصویب شود.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران هم گفت: به طور قطع معبری نیز به نام شهید نیلفروشان نامگذاری خواهد شد اما به دلیل اهمیت موضوع، یک فوریت نامگذاری معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله تصمیم بر این شد که یک فوریتی به صورت جداگانه مطرح شود و می‌توان یک فوریت دیگری را برای نامگذاری معبر به نام شهید نیلفروشان ارائه داد.

فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سید حسن نصرالله با ۱۸ رأی موافق از ۱۸ رأی ماخوذه به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، در پی حملات روز ششم مهرماه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، حزب‌الله لبنان بعدازظهر شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ در بیانیه‌ای شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل این جنبش را تایید کرد.