ملارد - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ملارد از صدور اخطار به ۳۰ واحد صنفی متخلف به علت به کارگیری اتباع غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، رئیس اتاق اصناف شهرستان ملارد روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس دستورالعمل های صادره فعالیت اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی به ویژه در واحدهای طبخ و توزیع غذا ممنوع بوده و با متصدیان برابر قانون برخورد خواهد شد.
اصغر انصاری با اشاره به برگزاری گشت های مشترک نظارتی مرکب از دستگاه های اجرایی اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده از ۸۰ واحد صنفی در سه روز گذشته به ۳۰ واحد صنفی متخلف به دلیل به کارگیری اتباع غیرمجاز اخطار داده شد.

وی ادامه داد: از متصدی این واحدها تعهد اخذ شده تا در صورت تکرار تخلف به کارگیری اتباع غیرمجاز، واحد پلمب و متصدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شود.

انصاری از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده به کارگیری اتباع در واحدهای صنفی مراتب را به شماره تماس۶۵۱۰۵۶۸۳ بازرسی اتاق اصناف یا به آیدی https://eitaa.com/Malard۶۷۶۷ در پیام رسان ایتا گزارش کنند.

شهرستان ملارد با بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی دارای مجوز، در غربی ترین نقطه استان تهران با استانهای البرز و مرکزی هم مرز بوده و بیش از ۳۹۰ هزار نفر بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در آن ساکن هستند.