تهران- ایرنا- هنرپیشه و سیاستمدار هندی به طور تصادفی با هفت تیر خودش به پایش شلیک کرد. این بازیگر بالیوودی سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، گوویندا هنرپیشه و سیاستمدار هندی در حالی که می‌خواست از بمبئی به کلکته برود به طور تصادفی با اسلحه خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این بازیگر هم اکنون در بیمارستان بستری است.

گوویندا صبح روز سه‌شنبه به طور تصادفی با هفت تیر خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این خبر را یکی از مقام‌های ارشد پلیس بمبئی به اشتراک گذاشته است. این خبر همه را شوکه کرد اما دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟

مدیر برنامه گوویندا، شاشی سینها به ANI گفت که این بازیگر در حال آماده شدن برای رفتن به کلکته بود. همان موقع هفت تیر مجازش را که در کشو نگه می‌داشت از دستش افتاد و گلوله‌ای به پایش اصابت کرد.

این حادثه حوالی ساعت ۴:۴۵ دقیقه بامداد زمانی رخ داد که وی در حال تمیز کردن اسلحه خود بود. او به بیمارستان کریتیکر در جوهو که نزدیک خانه او است منتقل شد. پای او جراحت شدید برداشته و خون زیادی از دست داده است. اما وضعیت پایداری دارد.
پلیس به زودی اظهارات او در مورد آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است، را اعلام خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها، سونیتا همسر گوویندا در زمان وقوع این حادثه در بمبئی نبوده است. او کلکته بود و بلافاصله به محض اطلاع از آن به بمبئی نزد همسرش رفته است.

پلیس در حال بررسی این موضوع است که چرا این بازیگر در ساعات اولیه صبح هفت تیر خود را تمیز می‌کرد.

گوویندا اخیراً دوباره به فعالیت سیاسی بازگشته و به حزب شیو سنا، به عنوان مدیر ارشد اجرایی ماهارشتا اکنات شینده پیوسته است.

با انتشار این خبر، هواداران در شبکه‌های اجتماعی برای این بازیگر آرزوی بهبودی عاجل کردند. در حالی که قبلاً این خبر همه را شوکه و نگران کرده بود، اما او اکنون در امان است و همه طرفدارانش را آسوده کرده است.

گوویندا آخرین بار در فیلمی با عنوان "Rangeela Raja" در سال ۲۰۱۹ نقش‌آفرینی کرده است.