بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خیر نیک اندیش شهرستان زیرکوه در اقدام خداپسندانه مبلغ سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برای کمک به مردم مظلوم غزه به جمعیت هلال‌ احمر اهدا کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی محمدعلی کاوسی روز سه شنبه اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان مرجع جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان شناخته شده است.

وی افزود: طبق فراخوان اعلام شده، محمدعلی بسکابادی خیر نیک اندیش شهرستان زیرکوه مبلغ سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال را در این راستا به جمعیت هلال‌ احمر شهرستان تحویل داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: مردم‌می‌توانند از طریق شماره حساب های زیر به مردم غزه، لبنان و یمن کمک کنند.

اعلام آمادگی تیم‌های «سحر» برای اعزام به لبنان

وی همچنین از آمادگی تیم‌های سحر این جمعیت برای ارائه کمک‌های اولیه و حمایت روانی به آسیب‌دیدگان متأثر از حوادث اخیر در کشور لبنان خبر داد.

کاوسی گفت: به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشور لبنان و شهادت و مجروحیت شمار زیادی از شهروندان لبنانی اعضای تیم‌های سحر (سفیران حمایت‌های روانی) مسلط به زبان عربی، به منظور ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی (MHPSS) و تأمین بهداشت و درمان (جسمی و روحی) آسیب‌دیدگان از سراسر استان خراسان جنوبی آماده ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان این حادثه هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های سحر با هدف جلوگیری از گسترش و توسعه تبعات روحی، روانی و اجتماعی ناشی از آثار حوادث، جنگ و بحران‌ها همواره در خدمت آسیب دیدگان هستند.