تبریز - ایرنا - مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن گفت: ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف کشور توسط این بنیاد در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا، «مهدی‌ محمدی» روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره بررسی آمار و عملکرد استان‌ها و مرور بخشنامه‌ها و طرح‌های آماده سازی نهضت ملی مسکن در تبریز افزود: تاکنون هشت هزار و ۹۰۸ واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده است و ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تا ۲ ماه آینده آماده تحویل به متقاضیان می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر دوره های آموزشی برای کارکنان بنیاد مسکن موجب به‌ روز رسانی اطلاعات کارشناس مسوولان و کارایی بیشتر آن ها می شود، اظهار کرد: در این دوره آموزشی ۳۱ کارشناس مسوول طرح‌های ملی مسکن از سراسر کشور شرکت دارند.

بنیاد مسکن فارغ از جناح بندی های سیاسی یار و یاور دولت ها است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن فارغ از جناح بندی های سیاسی، یار و یاور همه دولت ها بوده و از مقبولیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

«حجت اله سروری» افزود: مردم، نیروها و کارشناسان بنیاد مسکن را امین و مشاور خود می دانند و طرح‌هایی که توسط این بنیاد اجرا می شود با مشارکت بالای مردم همراه است.

«صادقی» رییس دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از عملکرد این دفتر گفت: رویکرد جدیدی که در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دنبال می شود، برگزاری دوره هایی متناسب با پیشرفت و تکنولوژی است.

در این‌ دوره آموزشی ۲ روزه کارشناس مسوول طرح‌های ملی مسکن استان های مختلف کشور با جدیدترین روش ها و بخشنامه ها در حوزه تخصصی خود آشنا می شوند.