تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بسیج اساتید در راستای تحقق آرمان مقاومت و آزادی قدس شریف و آنچه مقام معظم رهبری فرض کردند در راستای تشکیل امت اسلامی، تمام تلاش خود را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، ظهر امروز (سه‌شنبه) جمعی از مسئولان بسیج اساتید به نمایندگی از اساتید بسیجی سراسر کشور با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران شهادت سید حسن نصرالله و همراهانشان را تبریک و تسلیت گفتند.

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، کریم نجفی برزگر دبیرکل مجمع بین المللی اساتید مسلمان، عبدالرضا سیف مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، جواد بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، علی شمس الدینی مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس و خدامی مشاور رئیس سازمان در این دیدار حضور داشتند.

در این دیدار محمدرضا مردانی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سیدمقاومت و یاران او و گفت‌وگویی صمیمی با عبدالله صفی الدین، مسئول دفتر حزب الله لبنان در ایران، تابلو فرشی منقش به تصویر شهید نصرالله با بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب به این مناسبت را به وی هدیه کرد.

همچنین پیام تبریک و تسلیت سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این دیدار تقدیم عبدالله صفی الدین، مسئول دفتر حزب الله لبنان در ایران شد.

محمدرضا مردانی طی سخنانی در دفتر حزب الله لبنان در ایران، گفت: شهادت سید حسن نصرالله را به پیشگاه امام عصر (عجل الله) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: یقیناً شهادت شهدای بزرگ جبهه مقاومت خون تازه به رگ‌های جریان مقاومت تزریق خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور حضور و حمایت همه جانبه خود از جبهه مقاومت را بارها اعلام کرده‌اند و در حال حاضر نیز ۳۶ هزار عضو هیأت علمی و ۲۵ هزار مدرس و محقق عضو سازمان بسیج اساتید کشور از جان و دل آمادگی دارند در راستای تحقق آرمان مقاومت و آزادی قدس شریف و آنچه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای فرض کردند در راستای تشکیل امت اسلامی، تمام تلاش خود را انجام دهند و گام‌های بلندتری بردارند.