بوشهر- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راه شهدای مقاومت با صلابت ادامه دارد و پیروزی با جبهه مقاومت است.

به گزارش ایرنا، «محمداسماعیل کوثری» روز سه‌شنبه در آئین گرامیداشت شهادت «سید حسن نصرالله» در منطقه ویژه اقتصادی پارس در عسلویه استان بوشهر اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان به اهدافش نرسیده است.

وی افزود: این رژیم جرأت حمله زمینی ندارد و به طور قطع در صورت حمله زمینی به بدترین شکل ممکن زمین‌گیر و شکست می خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شهید «سید حسن نصرالله» با تربیت نیروهایی متعهد، مخلص و متخصص زمینه ای ایجاد کرد که امروز شاهد توانایی ساخت موشک توسط حزب الله هستیم.

کوثری با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری ادامه داد: سکوت مجامع به اصلاح حقوق بشری در مقابل این همه جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، غزه و جنوب لبنان قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید

فیلم| اجتماع پرشور بوشهری‌ها در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان

امام جمعه بوشهر: شهید سید حسن نصرالله، مالک اشتر جبهه مقاومت بود

ادای دین هنرمند بوشهری به سید مقاومت

وی عنوان کرد: سازمان‌های حقوق بشر کجا هستند که جنایتکاری مانند نتانیاهو را در سازمان ملل راه دادند تا سخنرانی کند در حالی که این جنایتکار در کنار همفکرانش می‌گویند دنیا باید تحت سلطه ما باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این که انقلاب اسلامی از مظلومان دفاع می‌کند، بیان کرد: دکترین نظام جمهوری اسلامی بر اساس دفاع مستحکم توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری تعیین و بر اساس دفاع همه جانبه است.

کوثری با اشاره به سالروز عملیات طوفان الاقصی در 15 مهرماه بیان کرد: مبارزان فلسطینی در این عملیات هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکستند.