تهران- ایرنا- منابع لبنانی از شهادت دستکم ۸ نفر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به شهرک «بریتال» واقع در وادی البقاع در شرق لبنان خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در شهرک «بریتال» واقع در وادی البقاع در شرق لبنان مرتکب شدند که طبق آمارهای اولیه، در این جنایت ۸ نفر شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری لبنان «NNA» نبز گزارش داد که در این حمله یک خانه مسکونی هدف قرار گرفته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین در ۲ نوبت شهر بنت جبیل را بمباران کردند.

شبکه المنار نیز گزارش داد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی یک تیم دفاع مدنی سازمان بهداشت اسلامی در شهرک «یحمر الشقیف» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد که باعث ایجاد جراحات سطحی آن‌ها شد.

صهیونیست‌ها دو هفته پیش در اقدامی جنایت‌کارانه با منفجرکردن پیجرهای هزاران نفر از مردم لبنان و نیروهای جنبش مقاومت اسلامی این کشور موجب شهادت ده‌ها تن و زخمی‌شدن بالغ بر سه هزار نفر شده بودند. این رژیم همچنین جمعه گذشته با حمله به ضاحیه جنوبی بیروت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد. این جنبش، طی روزها و ساعات گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است.

کشورهای غربی که تاکنون به این جنایت هولناک واکنش نشان داده‌اند، بدون محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، به دعوت برای خویشتن‌داری و کاهش تنش‌ها اکتفا کرده‌اند.