قم‌ - ایرنا - مردم قم پس از حمله موشکی و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترور ناجوانمردانه «اسماعیل هنیه»، «سیدحسن نصرالله» و فرماندهان مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان، ضمن قدردانی از اقدام غرورآمیز سپاه به شادی پرداختند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با پاسخ و انتقام موشکی ایران از رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و سایر فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین با حضور در خیابان و معابر شهری به جشن و شادی پرداختند.

همزمان مردم قدرشناس قم با حضور در پشت‌بام مساجد، حسینیه‌ها و منازل نوای دل انگیز تکبیر سردادند.

در برخی از خیابان‌های شهر قم نیز کاروان‌های خودرویی به راه افتاده و مردم یا حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی، فلسطین، لبنان و نمادهای مقاومت اسلامی از اقدام غرورآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

همچنین تجمع خودجوش و مردمی قمی ها نیز از ساعت ۲۲ امشب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه «س» برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.