مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه به پلمب هشت واحد متخلف در نتیجه بازدیدهای دوره‌ای از صنوف این شهرستان اشاره کرد و گفت: این واحدهای صنفی در زمینه‌هایی چون  سیگارفروشی، تالار عروسی، حجاری سنگ قبر و آموزشگاه فعالیت داشتند. 

به گزارش ایرنا سرهنگ «توحید فارسی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و ارگان‌های مربوطه اجرا شد.

فرمانده انتظامی مراغه: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی استمرار دارد

وی اضافه کرد: در این طرح نظارتی و کنترلی از ۱۳۲ واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید به عمل آمد و علاوه بر پلمب هشت واحد متخلف، به ۲۹ واحد تذکر و اخطار صادر شد.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ فارسی این را هم بیان کرد: عوامل انتظامی در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا با پلمب شدن یک واحد صنفی حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه از فعالیت آن واحد جلوگیری می‌شود و مدت زمان پلمب واحد صنفی پس از صدور حکم قضایی تعیین می‌شود.