زنجان - ایرنا -مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی زنجان سه شنبه شب پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، با حضور در میدان انقلاب این شهر به شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا پس از آغاز عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی اقشار مختلف زنجان با حضور دراین میدان با سر دادن فریاد "الله اکبر" و در دست داشتن پرچم ایران، از این اقدام مشروع حمایت کردند.

زنجانی‌ها، در این تجمع ضمن حمایت قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حملات صهیونیست‌ها به غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر دادند.

مردم زنجان، با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار مرگ بر اسرائیل، بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

همچنین مشابه این تجمع و تحصن در بسیاری از مناطق مختلف زنجان و شهرستان های تابعه استان با حضور مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.