تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به جنایتی که با میهمان عزیز ما در تهران انجام دادند، حق مسلم ما بود که به دشمن پاسخ بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی نیکزاد امشب در خصوص عملیات وعده صادق ۲ در شبکه خبر اظهار کرد: باید از مردم عزیزمان تشکر کنیم از هوافضای قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم سپاسگزاریم.

وی افزود: از جایگاه مجلس شورای اسلامی این را بیان می‌کنم در عرصه بین‌الملل و حقوق بین‌الملل جنایتی که با میهمان عزیز ما در تهران انجام دادند با دعوت رسمی که ما از شهید دکتر اسماعیل هنیه انجام داده بودیم چه مجلس و چه دولت جمهوری اسلامی ایران، حق مسلم ما بود که به دشمن پاسخ بدهیم.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: توصیه ما به رژیم کودک‌کُش این است که عرصه میدان را ببیند آنهایی که فکر می‌کردند از گنبد آهنین امکان عبور و امکان انجام عملیات نیست دیدند که ۴۰۰ موشکی که ایران زده و به مراکز راهبردی و پایگاه‌های نظامی، هوایی و راداری و محلی برای ترور شخصیت‌هایی که جز حرّیت و آزادی و شرافت و استقلال و اینکه بخواهند سرزمین خودشان را با رای و نظر خودشان اداره کنند، اراده دیگری ندارند؛ دشمن بداند که هنوز ایران خیلی از آنچه را که می‌تواند انجام بدهد رو نکرده و در محاسبات اشتباهی‌اش به خود بیاید.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.