یاسوج- ایرنا- نمایندگان هر سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر و نوشته در فضای مجازی نسبت به عملیات "وعده صادق ۲ "و حمله موشکی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایرنا، محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با انتشار تصویر و نوشته در فضای مجازی نسبت به حمله موشکی ایران به اسرائیل موضع خود را اظهار کردند.

محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با عکس نوشته ای اعلام کرده، عملیات وعده صادق ۲، میهمان برای ایران حرمت دارد.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت نیز با نمایش پرچم ایران اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز نوشته است که گفته بودیم دوران بزن در رو تمام شده است. صبر استراتژیک ایران مقتدر دشمن را به خطا انداخت. هر اشتباه محاسباتی آنان سیلی محکم تر را به دنبال خو اهد داشت.

به گزارش ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار داد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.