خرم آباد _ ایرنا _ استاندار لرستان گفت: فرصت های اقتصادی بسیاری در استان وجود دارد که با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان می توان زمینه تولید و اشتغال زیادی را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در مراسم اهدای چهار هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی بنیاد مستضعفان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان، بیان کرد: امروز امکانات خوبی توسط بنیاد علوی از حوزه های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان برای سه مقطع دانش آموزی تهیه کردند و با همکاری آموزش و پرورش در استان توزیع می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با دعوت و حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور در استان فرصت مناسبی برای خدمت به مناطق محروم ایجاد شود و گفت: فرصت خدمات دهی بسیار زیادی در حوزه های کشاورزی، سلامت، مسکن و آموزش وجود دارد که می توان با حمایت های بنیاد مستضعفان ارائه شوند.

استاندار لرستان ادامه داد: فرصت های اقتصادی زیادی نیز در استان وجود دارند که با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان می توان زمینه ی تولید و اشتغال زیادی را فراهم کرد.

شفقت با تقدیر از کمک های آموزشی که بنیاد علوی در استان تهیه و توزیع کردند اظهار کرد: از خدمات بنیاد مستضعفان در حوزه ی آموزشی و بنیاد علوی زیر مجموعه ی آن برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار بازدید شد.