شهرری - ایرنا - یکهزار دانش‌آموز شهرستان ری با تجمع در دبیرستان ماندگار شهید مدرس این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام سید حسن نصرالله و سرلشگر عباس نیلفروشان از اقدام نیروهای مسلح در عملیات موفقیت‌آمیز و مقتدرانه وعده صادق ۲ حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، در پی حملات وحشیانه رژیم تروریستی اسرائیل به جنوب لبنان و شهادت سید راه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، سرلشگر سرافراز سپاه اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان حزب الله لبنان و در پی اجرای مؤفقیت آمیز و مقتدرانه عملیات وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه بیش از یکهزار نفر از دانش آموزان پسر مدارس مقطع متوسطه ناحیه ۲ آموزش و پرورش ری با برگزاری تجمع، ضمن گرامیداشت مقام والای شهدای محور مقاومت، اقدامات تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به غزه و جنوب لبنان و ترور رهبران مقاومت اسلامی لبنان را محکوم کردند.

در این برنامه که باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهرات، ایمانی رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ ری و جمعی از معلمین و فرهنگیان در محل دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد، دانش آموزان حاضر با سر دادن شعارهای انقلابی و اجرای برنامه های مناسبتی، حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح کشورمان در ارتباط با پاسخ مقتدرانه موشکی شب گذشته به رژیم غاصب اسرائیل و نابودی بخش عظیمی از تأسیسات و زیرساخت های نظامی این رژیم کودک کش را اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

سردار عباس نیلفروشان در کنار سید حسن نصرالله فرمانده حزب الله لبنان در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

شهید نیلفروشان متولد سال ۱۳۴۵ در اصفهان؛ در سن ۱۴ سالگی به‌عنوان بسیجی داوطلب به جبهه‌های غرب و سپس جنوب ایران رفت و در طول هشت سال دفاع مقدس در لشکر ۱۴ امام حسین و لشکر هشت زرهی نجف اشرف در مسوولیت های مختلف نقش ایفا کرده است.