شهرکرد- ایرنا- ۲۳ هزار بسته نوشت‌افزار همزمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های اجرای و حمایتی، مراکز و موسسات خیریه، بانک‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آیین جشن شور عاطفه‌ها و توزیع نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان استان گفت: هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند جشن شور عاطفه‌ها برگزار شد.

جاسم محمدی فارسانی با اشاره به اینکه برای تهیه این نوشت‌افزارها ۱۳۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از ۱۵ شهریورماه هزینه شده است گفت: مردم نوع‌دوست استان با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته مردم نوعدوست استان ۷۵ میلیارد ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی برای کمک به دانش‌آموزان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) در چهارمحال و بختیاری گفت: امسال نیز برای دومین بار کمک‌ها به صورت ساماندهی شده و در قالب یک طرح اجرا شد تا از موازی‌کاری جلوگیری و تعداد بیشتری از دانش‌آموزان نیازمند بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید ۲۰۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در استان چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل شدند.

هم‌اکنون ۴۵ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر معادل ۱۵ درصد جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.