ایلام - ایرنا - نماینده مردم آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق(۲) دفاع مشروع و پاسخ قانونی ایران در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی کشور بوده است.

"اسدالله چراغی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدرددانی از دلاورمردان سپاه و ارتش برای اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق۲» و هدف قرار دادن مواضع نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: با اجرای این عملیات، اقتدار و خویشتن‌داری و صدق گفتار جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان و به ویژه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اثبات شد.

وی بیان کرد: این عملیات پیروزمندانه‌ که به دست دلاورمردان نیروهای مسلح انجام شد، نشأت گرفته از عزم راسخ سربازان این مرز و بوم برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور بود و با این عملیات شاهد بودیم که موجی از شادی و سرور در کشورهای مختلف دنیا و به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه ایجاد شد.

نماینده مردم آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این عملیات به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی همواره به دنبال حفظ اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور برای جلوگیری از هر گونه تعرض دشمنان به منافع کشور است و هر اقدام مذبوحانه‌ای در زمینه تعرض و ایجاد ناامنی در کشو را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

چراغی با گرامیداشت یاد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله، گفت: این عملیات نشان داد که هرگونه تعرضی از سوی رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن، می‌تواند منجر به وارد کردن ضربات مهلک و نهایی بر پیکر در حال احتضار این رژیم جعلی شود و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر و تلفات به مراتب سنگین‌تری را متوجه آنان کند.

وی با تاکید بر اتحاد و انسجام همه مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی، موجب استمرار پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

سپاه پاسداران افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.