همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به دلیل تداخل با برخی برنامه‌های استانی، به جمعه بیستم مهرماه موکول شد.

هادی سبزواری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این همایش قرار بود جمعه این هفته برگزار شود اما طبق هماهنگی صورت گرفته با یک هفته تأخیر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همدان با برگزاری سالانه بیش از ۵۰ همایش مهم پیاده روی جزو استان‌های پیشتاز در ورزش همگانی کشور است و در تلاش هستیم تا همچون رکورد سال‌های قبل در مشارکت مردمی، همایش بیستم مهرماه جاری نیز پرجمعیت باشد.

سبزواری با اشاره به تعیین یک دستگاه خودرو سواری شاهین و ده‌ها هدایای ارزنده به برندگان خوش شانس این همایش پیاده روی گفت: فرماندهی انتظامی همدان متولی برنامه است و اجرای آن را به هیات ورزش‌های همگانی و اداره ورزش استان همدان سپرده است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: این همایش در همدان صبح روز جمعه بیستم مهرماه از میدان قائم آغاز و محل تجمع مجتمع توریستی گردشگری عباس آباد است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی با عزم و اراده راسخ برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی هفته فراجا پای کار باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ همکاری کنند.