قصرشیرین - ایرنا - جمعی از مرزنشینان قصرشیرین در غرب کرمانشاه امروز چهارشنبه در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ علیه مواضع رژیم صهیونیستی از مزار شهدای گمنام تا  میدان مرزبانی این شهر راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرزنشینان قصرشیرین در این تجمع با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکر تشکر ، حمایت قاطع خود را از عملیات وعده صادق ۲ اعلام کردند.

امام جمعه قصرشیرین در اجتماع راهپیمایی مرزنشینان شهرستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ سیلی محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود که توسط نیروهای مسلح با فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا اجرا شد.
حجت الاسلام صادق صالحی افزود: امروز برای همه مستضعفان عالم روز مهم است، روزی که عملیات وعده صادق ۲ تمام پدافند های گران قیمت اسرائیل را به تمسخر گرفت و ۹۰ درصد موشک های پرتاب شده از کشورمان به مواضع دشمن اصابت کرد.
وی اظهار کرد: این عملیات ثابت کرد اگر همدلی و امید در جامعه داشته باشیم و کنار هم باشیم هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران را نخواهد داشت.
امام جمعه قصرشیرین گفت: اسرائیلی ها بدانند این عملیات برای صلح و امنیت بود و ما مراکز اقتصادی را نزدیم و پایگاه های نظامی رژیم صهیونی مورد اصابت قرار گرفت که محل فساد اسرائیل است.
صادقی ادامه داد: اگر رژیم اسرائیل پاسخ دهد حملات موشکی ویرانگرتری با شدت بیشتری در انتظار آنها است و در صورت هر حرکتی با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

امام جمعه قصرشیرین گفت‌: باید از نیروهای مسلح تشکر کنیم که در اطاعت از فرامین فرمانده کل قوا مصمم هستند و رمز پیروزی ما اطاعت از ولی فقیه است؛ امروز تحلیلگران سیاسی بین الملل از این اتفاق به عنوان یک عملیات غرور آفرین یاد می کنند؛ عملیاتی که حاکی از اوج اقتدار ایران است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.