بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حملات موشک ایران اسلامی به معنای جنگ‌طلبی نیست بلکه دفاع مشروع در برابر زیاده‌خواهی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزراش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز جهارشنبه در آیین پاسداشت شهید سیدحسن نصرالله در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: حمله غرورآفرین موشکی رزمندگان اسلام به صهونیست‌های خبیث قبل از تدفین پیکر شهید مقاومت تسلی دل‌های داغدار در سراسر جهان بود.

وی افزود: حمایت مردمی قوت قلب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و مردم نشان دادند که ادامه دهنده راه شهید مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس آیات الهی در برابر دشمن به هیچ عنوان نباید کوتاه آمد و فرماندهان ما در عملیات صادق دشمن را عقب راندند.

وی بیان کرد: دل انسان‌های آزاده در سراسر دنیا پس از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی شاد شد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: عقب نشینی و کوتاه آمدن کشورهای اسلامی منجر به ایجاد غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی شد و اینک زمان مقابله با این غده است.

وی اظهار کرد: جبهه انقلاب مولود انقلاب اسلامی است و عقب‌نشینی‌های رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سیدحسن نصرالله با توسل به درگاه خداوند سال‌های متمادی در خط مقدم جنگ با رژیم صهیونیستی ایستاد.

حجت‌الاسلام نوری به وقایع یمن نیز اشاره کرد و گفت: یمن این روزها با توان موشکی بالا در حال به خاک کشیدن جبهه کفر است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با اقتدا به امیرالمومنین(ع) شجاعانه در برابر دشمنان می‌ایستند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.