قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تقدیر از عملیات تلافی‌ جویانه وعده‌ صادق ۲ تاکید کرد: ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

در این پیام که روز چهارشنبه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

پیام حاکیست: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فرزندان ملت در نیروهای مسلح اعلام می‌دارد، اقتدار امروز نیروهای مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت آور آن‌ها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیازهای دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد.

جامعه مدرسین در این پیام آورده است:‌ اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری است. به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساییم. امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد.

به گزارش ایرنا ،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.