قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: شهادت سید حسن نصرالله روح تازه ای به جبهه مقاومت دمید و سیلی سخت وعده صادق ۲ در خونخواهی و انتقام شهادت ایشان ضربه سهمگینی را به دشمن وارد کرده و به دنیا ثابت کرد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت نیز سست تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در نشست تببین خط سید مقاومت و تحلیل پیروزی قطعی حزب الله اظهار کرد: شهید نصرالله خدمت زیادی به اسلام و جبهه مقاومت کرد و به بهترین و رفیع ترین درجه خدمت که همان شهادت است نیز نایل گشت.

وی ادامه داد: سال‌های پیش از تشکیل جبهه مقاومت، مردم فلسطین تنها به وسیله سنگ می توانستند از خود دفاع و با اشغالگران سرزمین مادری خود مبارزه کنند و جمعیت آنها توان محدودیتی داشت تا جایی که نهایت سلاحشان وسیله هایی بود که سنگ را به مساحت بیشتری پرتاب کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله در جوانی رهبری حزب الله و جبهه مقاومت را در دست گرفت و خداوند نیز به ایشان عزت داد و جبهه مقاومت گسترش پیدا کرد و جمعیت بسیاری از مسلمانان و عدالتخواهان سراسر جهان به آن پیوستند.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: با تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی مرز بین شیعه و سنی برداشته شد و حتی مسیحیان که شاهد ظلم و جنایات این رژیم بودند هم با جبهه مقاومت مردمی همراه شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا بر علیه ظلم و برقراری عدالت قیام کرده و مردم دنیا هم نظاره گر هستند تا جبهه حق را شناخته و به آن بپیوند، افزود: نگاه مردم جهان این است که کدام مکتب آنها را به سعادت و عدالت می‌رساند که البته جز اسلام و مکتب اهل بیت جایی نیست که بشود به آن اعتماد کرد.

به گفته امام جمعه قزوین، شهید حسن نصرالله در تاریخی ترین بیاناتش که وحشت را در دل دشمنان انداخت و به شعار مقاومت تبدیل شده این آیه مبارکه بود که "سست ترین خانه ها، خانه عنکبوتی است" بدون شک رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه راه دوامی نخواهد داشت.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله در خط مقدم جبهه مقاومت قرار داشت و مصداق بارز صفات نیک خداوند یعنی عدل، شجاعت، کرامت و انسانیت بود تا جایی که غیر مسلمانان نیز برای ایشان احترام ویژه ای قایل بودند و مسیحیان لبنان نیز با شنیدن نامش به احترام می ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: حوادث امروز دنیا و حضور و شهادت شخصیت هایی همچون شهید نصرالله و رزمندگان جبهه مقاومت آشکارترین علایم ظهور امام زمان (عج) است.