زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله بیداری و وحدت را در امت اسلامی ایجاد کرد، گفت: این شهید بزرگوار با کار و قدمی که برای اسلام و مظلومان برداشت، خداوند خریدار ایشان شد.

محمد کرمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت شهادت سیدمقاومت، رهبر شجاع، انقلابی و دلسوز حزب الله، آیت الله سید حسن نصرالله و یاران باوفایشان و سرلشکرشهید نیلفروشان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و همه ما آمده‌ایم تا فرمان الهی را اجرا کنیم.

وی افزود: تنها جبهه‌ای که در مقابل جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی تاکنون ایستادگی کرده، جبهه مقاومت بود و شهید سیدحسن نصرالله با همه وجود و زندگیشان پای اجرای فرمان الهی ایستاد و با سال‌ها مقاومت به آرزوی دیرینه خودش که شهادت بود، رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با یاری و کمک خداوند متعال آینده از آن اسلام خواهد بود، بیان کرد: وقتی انسان راه خدا را پیش می‌گیرد، چه پیروز و چه به شهادت برسد هر ۲ به مانند پیروزی برای انسان مومن و با ایمان است.

وی با تاکید مجدد بر اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است و ما برای پیاده کردن فرمان الهی و اسلام آمده‌ایم، ادامه داد: هرجا فریاد مظلومی در عالم بلند شود کنار آن مظلوم هستیم و برای پیاده کردن فرمان الهی، انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

کرمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی در تمام میدان‌ها محکم و استوار با اتکای خداوند متعال در برابر همه استکبار ایستاده و لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و با تمام توان در برابر این شیاطین و یارانشان مقابله می‌کند.