کرمان - ایرنا - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخی ابعاد عملیات پاسخ موشکی ایران علیه صهیونیست ها را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، سردار ابراهیم جباری روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ سراسری و مردمی بزرگداشت سیدحسن نصرالله در کرمان با بیان اینکه ۹۰ درصد موشک های سپاه پاسداران در پاسخ مشروع به اسراییل با هدف برخورد کرد اظهارداشت: انجام عملیات دیشب به صورت همزمان سایبری و جنگی بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنان دچار غافلگیری نظامی و اطلاعاتی سنگینی شدند و ما توانستیم پایگاه های نظامی از جمله نواتیم به عنوان آشیانه اف ۳۵ را منهدم کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله تصریح کرد: شهیدان نصرالله و سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جامع و کامل داشتند و مقام معظم رهبری هر ۲ شهید را یک مکتب، راه، اندیشه و مسیر عزت و سربلندی معرفی کردند و ما هم باید در این مسیر قرار گیریم.

آمادگی رزمندگان مقاومت در راه رهبر معظم انقلاب

جباری بیان کرد: جبهه مقاومت امروز از اقتدار بالایی برخوردار است و دشمن با تمام توان شیطانی خود می داند که نمی تواند در مقابل آنان کاری انجام دهد.

وی افزود: تمامی این رخدادها از زحمات و تلاش های حاج قاسم و سیدحسن نصرالله بود که این مهم را رقم زدند.

جباری ابراز داشت: جبهه مقاومت کارکردی برتر از دولت های منطقه داشت زیرا حاج قاسم و نصرالله به معنای واقعی فرمانده بصیر و شجاع بودند و با تشخیص درست، مصمم در اجرا، باهوش و اطاعت بی چون چرا، از رهبر معظم انقلاب حمایت می کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا همواره رویای حکومت بر منطقه را داشته اما شخصیت های کاریزما همچون حاج قاسم و نصرالله باعث شدند که نتواند در این هدف خود موفق شود؛ در گذشته کسی قدرت پاسخگویی به آمریکا و رژیم صهیونیستی را نداشت و دولت‌ها تسلیم بودند اما رمز موفقیت جبهه مقاومت تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دبیرکل شهید حزب الله، عالم، اندیشمند، متواضع و فروتن بود و هیچ گاه حماس و غزه را تنها نگذاشت، تا پای جان ایستاد و آخر به شهادت رسید.

جباری با بیان اینکه محکم و قوی تر در مرکز میدان هستیم تا دشمن آمادگی، عزت، اقتدار و شکوه ما و جبهه مقاومت را ببیند گفت: زمانی تاریخ را نگاه می کنیم، حوادثی در طول تاریخ اتفاق افتاده که برای امروز ما عبرت است.

گرامیداشت یاد نصرالله/ خانه عنکبوت فرو ریخت

این فرمانده نظامی با اشاره به پاسخ ایران در عملیات موشک علیه رژیم صهیونیستی گفت: دیشب خانه عنکبوتی شیطان فرو ریخت و لحظه فرار نخست وزیر صهیونیست جنایتکار را مشاهده کردید.

جباری در ادامه با اشاره به وجود گوهر ارزشمند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دامان کرمان رشد یافت گفت: رابطه بین سیدحسن نصرالله، حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب عجیب بود و رابطه ای را بین آنان شاهد بودیم که لحظه به لحظه این حضور بندگی، عشق و اخلاص است و روح بزرگ را به نمایش می گذارد.

وی افزود: اکنون شهدایی همچون حاج قاسم و نصرالله حاضر و شاهد هستند که باید در مسیر آنان ثابت قدم باشیم و جبهه حق را یاری کنیم، ما راه شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و در این مسیر ثابت قدم هستیم.

به گزارش ایرنا همچنین مردم کرمان در این مراسم با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از اقدام ایران در پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی، یاد سیدحسن نصرالله و سایر شهدای جبهه مقاومت را گرامی داشتند.